Page 63 - tik-5
P. 63

T IK 5



            Ndërtimi i trekëndëshit

            Për të ndërtuar një trekëndësh, për shembull barabrinjës (me gjatësi brinje 100
            hapa), duhet që, paraprakisht, të përcaktojmë këndin e kthimit të breshkës.
            Meqenëse trekëndëshi është barabrinjës, të tria këndet e brendshme i ka të
            barabarta,  pra  60 .  Këndi  me  të  cilin  breshka  kthehet  majtas,  është  kënd  i
                                   0
            jashtëm. Vlera e tij është 180 - 60 = 120.  Kështu, për të ndërtuar një trekëndësh
            barabrinjës në MSW Logo, në dritaren e komandave shkruajmë:

            fd 100

            lt 120                                                              këndi i kthimit

            fd 100                                                              të breshkës

            lt 120

            fd 100

            lt 120
            Në fletën e vizatimit do të shfaqet ky trekëndësh:


            Ndërtimi i gjashtëkëndëshit


            Për të ndërtuar një gjashtëkëndësh të rregullt, breshka
            kryen një rrotullim të plotë prej 360  nga pozicioni fillestar.
                                                      0
            Për vizatimin e gjashtëkëndëshit, breshkës i duhet të bëjë
            6 lëvizje dhe një kënd kthimi prej 60 .
                                                         0
            Për shembull: Nëse gjatësia e brinjës së gjashtëkëndëshit
            është 80 hapa dhe këndi i kthimit 60 , komandat për ndërtimin e tij do të ishin:
                                                         0
            fd 80  rt 60   fd 80  rt 60  fd 80  rt 60  fd 80 rt 60  fd 80 rt 60  fd 80 rt 60


            Mesazhet e gabimit

            Breshka (turtle) zbaton komandat që i japim, kur i tregojmë drejtimin e lëvizjes
            dhe numrin e hapave që duhet të bëjë. Nëse komandat i shkruajmë gabim,
            atëherë breshka nuk do të dijë si të veprojë dhe do të na njoftojë se ka diçka
            që nuk shkon.

            Nëse në dritaren e komandave shkruajmë:

            fd 10 20  -> breshka do të bëjë 10 hapa, por nuk do të kuptojë numrin 20 dhe do
            të shfaqë mesazhin “You don’t say what to do with 20” (ju nuk po më thoni se
            çfarë duhet të bëj me numrin 20).







                                                                                                           63
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68