Page 21 - Demo
P. 21


                                    Njeriu dhe natyra 119Temat mësimoreRezultatet e të nxënit për temat mësimoreNjësitë mësimore Koha Metodologjia e mësimdhënies Metodologjia e vlerësimitNdërlidhja me lëndë të tjera mësimore, me çështjet ndërkurrikulare dhe situatat jetësoreBurimet mjetet dhe materialetBota e gjallë x Tregon funksionin e pjesëve të trupit të tij/saj. x Përshkruan rëndësinë e higjienës së trupit. x Tregon dallimin gjinor te njeriu përmes karakteristikave fizike (femër dhe mashkull)x Identifikon ngjashmëritë dhe dallimet ndërmjet bimëve dhe kafshëve.x Tregon nevojat e ndryshme për jetë të njeriut dhe kafshëve.x Demonstron nevojat e rritjes së bimëve për dritë dhe ujë.x Tregon arritjen në temën mësimore.1.Trupi im.2. Higjiena e trupit. 3. Dallimet dhe ngjashmëritë mes dy gjinive.4. Bimët dhe kafshët janë gjallesa. 5. Nevojat e gjallesave.6. Bimët dhe nevojat e tyre.7. Mjedisi dhe bota e gjallë. 8. Sa kam përparuar në këtë temë mësimore?8 orë -Mësimdhënie e drejtpërdrejtë (shpjegim, sqarim, ushtrime praktike me shembuj).-Diskutim individual.-Mësimdhënie që nxitë të menduarit kritik, krijues dhe zgjidhjen e problemeve.-Mësimdhënie me anë të pyetjeve.-Stuhi mendimesh.-Turi i galerisë.-Copëza të përziera.-Kllaster-Diagrami i Venit-Vetëvlerësim-Vlerësimi me gojë (diskutime, debate),-Vlerësimi me shkrim (testeve).-Vlerësimi i punës praktike.-Portfolio (Vetëvlerësim)-Vlerësim individual gjatë punës.-Vlerësim për angazhimet konstruktive në diskutime.-Debate dhe diskutime. • Njeriu dhe natyra, Gjuhë shqipe, Edukatë figurative, Edukata fizike, Sporte dhe shëndeti, Shoqëria dhe mjedisi, Matematikë• Çështjet ndërkurrikulare• Mbrojtja e mjedisit dhe zhvillimi i qëndrimeve ekologjike.• Arsimi për zhvillim të qëndrueshëm• Zhvillimi personal dhe shkathtësitë për jetë.Njeriu dhe natyra 1Njeriu dhe natyra 1 FPBurime nga interneti(fotografi,Video)Enciklopedi për fëmijë Atlas
                                
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25