Page 17 - Demo
P. 17
Njeriu dhe natyra 115IV. KOMPETENCA PËR JETË, PËR PUNË DHE PËR MJEDIS – KONTRIBUES PRODUKTIVIV. 3 Diskuton me moshatarët për mënyrën e sjelljes së nxënësve në klasë apo për një grup të caktuar njerëzish në raport me të tjeret apo me mjedisin që e rrethon gjatë realizimit të një aktiviteti të caktuar.IV.4 Gjen të përbashkëtat dhe ndryshimet ndërmjet ndonjë aktiviteti që bëhet në shkollë me atë në shtëpi, i përshkruan në mënyrë individuale, përmes njërës nga format e të shprehurit dhe më pas i diskuton në grup.IV.5 Identifikon burimet e nevojshme (materiale, mjetet ...etj.) dhe i përdor në mënyrë të drejtë për kryerjen e një detyre/aktiviteti në klasë, në shkollë, në mjedisin shtëpiak apo në lagje/komunitet.V. KOMPETENCA PERSONALE – INDIVID I SHËNDOSHËV.1 Prezanton para të tjerëve rregullat themelore të higjienës personale (p.sh., fizike, të veshmbathjes, të gjësendeve personale) dhe të higjienës së mjedisit të vet në të cilin jeton dhe vepron.V.5 Bashkëpunon me të tjerët pavarësisht prejardhjes, aftësive dhe nevojave të veçanta për arritjen e një qëllimi të përbashkët në aktivitet në klasë/shkollë apo jashtë saj.V.7 Përkujdeset për mjedis të shëndoshë në rrethanat në të cilat realizon një aktivitet të caktuar duke i krijuar vetes kushte të përshtatshme të punës (ajrosje, shfrytëzim të dritës, shfrytëzim maksimal të hapësirës, mbajtje të pastërtisë, mbajtje të rregullt të sendeve që e rrethojnë etj.).VI. KOMPETENCA QYTETARE – QYTETAR I PËRGJEGJSHËMVI. 6 Shpreh mendimin duke kërkuar paraprakisht leje nga grupi, respekton mendimin e secilit anëtar të grupit duke i dëgjuar në mënyrë aktive, vendos duke bashkëpunuar me të gjithë anëtarët për mënyrat që çojnë drejt përfundimit të një aktiviteti të caktuar.REZULTATET E TË NXËIT TË FUSHËS “JETA DHE PUNA” PËR SHKALLËN 1:1.1 Vrojton, përshkruan dhe krahason materialet, sipas origjinës, përbërjes, vetive, madhësisë, formës, shndërrimeve dhe përdorimit në jetën e përditshme.2.4 Grupon dhe klasifikon objektet, sipas karakteristikave të vëzhgueshme (ngjyra, forma, madhësia, të ushqyerit).2.3 Kryen prova të ndryshme, materialet dhe metoda përzgjidhen nga mësuesi/ja.2.5 Sugjeron përgjigje për pyetje të ndryshme, duke u bazuar në vëzhg