Page 76 - Demo
P. 76
Libër për mësuesin/en74PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:1Tema: Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan mjedisin përreth tyre duke përdorur termat fushë, kodër, mal, lumë, përrua, liqen etj.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I. 7; II.1; III.2; IV.5;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.1, 7; ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Relievi i TokësFjalët kyçe: reliev, mal, kodër, fushë, lumë, liqen.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Përshkruan mjedisin e zonës ku jeton.x Identifikon në natyrë një mal, një fushë, një kodër, liqen etj.x Bën dallimin midis malit dhe kodrës.Kriteret e suksesit:x Shkruaj të paktën 3 fjali për mjedisin ku banon.x Vizato një mal, kodër ose lumë.x Gjej të paktën një ndryshim midis malit dhe kodrës.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, pjatë plastike ose karton, plastelinë me ngjyra të ndryshme, kunja dhëmbësh, letër e bardhë, ngjitës.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë figurative, Matematikë, Shkathtësi për jetë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREOra e mësimit fillon duke treguar një hartë të botës. U bëjmë nxënësve këto pyetje: - “Cilat janë ngjyrat që shihni në këtë hartë?- E dini çfarë tregon secila prej tyre?”Më pas, në një pjatë plastike, me ndihmën e plastelinës me ngjyra të ndryshme, udhëzohen e ndihmohen nxënësit/et të ndërtojnë forma të ndryshme. U kërkohet po ashtu të vendosin nga një letër ngjitëse me ngjyra, për të dalluar pjesët e relievit (mal, fushë kodër etj.). Më pas u drejtojmë pyetjet: “Ku dallojnë ato nga njëra-tjetra?”