Page 44 - Demo
P. 44


                                    Libër për mësuesin/en42PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema: Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Dallon objektet dhe trupat në përditshmëri.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1,4; III.2, 4, 7; IV.3; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.1, 4; 2.6;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Sa kam përparuar në këtë temë mësimore?Fjalët kyçe: objekt, mjedis, sasi, vendndodhje, nën, mbi, afër, larg, majtas, djathtas, poshtë, lart.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Rishikon përmbajtjen e të gjitha mësimeve dhe veprimtarive të punuara.Kriteret e suksesit:x Plotëso me saktësi të gjitha rubrikat në njësisë mësimore.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, enciklopedi.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Edukatë figurative, Edukatë fizike, Sporte dhe shëndet, Shkathtësi për jetëPËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORELojë: “Kap topin”Udhëzohen nxënësit/et për kryerjen e lojës. Nxënësi që ka topin, duhet të thotë emrin e një materiali. Nxënësi tjetër që e pret, përmend emrin e një objekti prej këtij materiali. Nëse nxënësit/et që pret topin nuk i vjen në mend asnjë emër objekti, pason topin dhe nxënësi që pret topin jep emrin e objektit. Pasi ka emërtuar objektin, nxënësi me topin në dorë thotë emrin e një materiali dhe e pason topin te shoku. Kështu vazhdon loja. Pas zhvillimit të lojës, nxënësit/et do të punojnë me ushtrimet e dhëna në libër. Orientohen nxënësit/et në punën e tyre individuale. Në varësi të nevojave, mësuesi/ja i ndihmon nxënësit/et në leximin e ushtrimeve. Në fund bëhet kontrolli individual.Diskutohet së bashku mbi përgjigjet/përfundimet e sakta të ushtrimeve. Ftohen nxënësit/et të tregojnë se në cilat ushtrime ndjenë vështirësi dhe në cilat u ndien mirë.
                                
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48