Page 58 - Demo
P. 58
Libër për mësuesin/en56PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFushakurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallë Rezultati i të nxënit të temës:Identifikon mjediset jetësore të qenieve të gjalla. Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.7; IV.6; V.7;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.2; 2.1, 6;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Mjedisi dhe bota e gjallëFjalë kyçe: kafshë, bimë, gjallesë, tokë, ujë, ajër.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Dallon mjediset jetësore.x Numëron tri lloje gjallesash që jetojnë në tokë.x Krahason gjallesat që jetojnë në ujë në tokë dhe në ajër.Kriteret e suksesit:x Numëro tri mjedise të ndryshme ku jetojnë qeniet e gjalla.x Përshkruaj tri lloje gjallesash që jetojnë në tokë.x Identifiko dy lloje gjallesash që jetojnë në ujë.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore:Libri i nxënësit/es, Bllok shënimesh, Aparat fotografik (ose figura të ndryshme) etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë amtare, Shoqëria dhe mjedisi, Edukata fizike, Sportet dhe shëndeti, Arti figurativ.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORENë fillim të orës mësimore, nxënësit/et analizojnë foton në libër. Duhet të emërtojnë gjallesat që arrijnë të identifikojnë. Sa janë bimë dhe sa janë kafshë? Të përcaktohet mjedisi ku jetojnë: në ajër, në tokë apo ujë. A jetojnë në më shumë se një mjedis?