Page 28 - Demo
P. 28


                                    Libër për mësuesin/en26PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema:Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Dallon objektet dhe trupat në pozitën e tyre të përditshmeRezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1,4; III. 2, 7; VI.6.Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1-4, 5; 2-3;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Objektet rreth neshFjalët kyçe: objekt (ose trup), mjedis, sasi, vendndodhje, nën, mbi, afër, larg, majtas, djathtas, poshtë, lart, shumë, pak.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Tregon vendndodhjet e objekteve të ndryshme në mjedisin që e rrethon.x Përcakton vendndodhjen e trupave, duke përdorur si duhet fjalët: “nën, mbi, afër, larg, majtas, djathtas, poshtë, lart”.x Dallon në raste të ndryshme sasinë e objekteve në mjedis, duke përdorur si duhet fjalët: shumë dhe pak.Kriteret e suksesit:x Trego vendndodhjet e dy objekteve të ndryshme në mjedisin rrethues.x Përcakto vendndodhjen e dy trupave, duke përdorur si duhet fjalët: “nën, mbi, afër, larg, majtas, djathtas, poshtë, lartë”.x Dallo në dy raste të ndryshme sasinë e objekteve në mjedis, duke përdorur si duhet fjalët: shumë dhe pak.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, objekte të ndryshme që ndodhen në mjedisin rrethues.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Edukatë figurative, Edukatë fizike, Shkathtësi për jetë.
                                
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32