Page 57 - Demo
P. 57
Njeriu dhe natyra 155Udhëzimet për nxënësit/et/et:Vendosni letrat e kuzhinës në kavanoz. Vendosni farat anash letrës, që të mund të shihen nga jashtë. Hidhni pak ujë, aq sa të lagen letrat. Kavanozin sistemojeni në një vend me dritë.Çfarë ndodh me farën gjatë dy javëve? Vizatoni në fletore se si zhvillohet fara çdo tri ditë.VLERËSIMI I NXËNËSVEVlerësim me shkrim për eksperimentin dhe punën e kryer në shtëpi, punë praktike dhe eksperimentale për të mbjellë bimë a për të sjellë në klasë filiza, të rrisin një farë për një periudhë dyjavore dhe të mbajnë evidencat për rritjen dhe zhvillimin e bimës së re.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURUdhëzoni nxënësit/et të përshkruajnë se çfarë ka ndodhur me farën pas 3, 6, 9, 12, 15 ditësh. Ata duhet të vizatojnë në fletoren e punës se si duket bima e re çdo tri ditë.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore