Page 40 - Demo
P. 40
Libër për mësuesin/en38PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa: ITema: Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Hulumton ndikimin e ujit në llojet e ndryshme të materialeve.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.3; II.1; II.4, 7; III.2; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.6; 2. 3, 7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Uji dhe materialetFjalët kyçe: tret, thith.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Tregon ndikimin e ujit në materiale të ndryshme të njohura nga ata.x Ndjek provat për të dalë në përfundime.Kriteret e suksesit:x Trego ndikimin e ujit në të paktën një material. x Ndiq provat dhe trego një përfundim.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore:Libri i nxënësit/es, sheqer, dru, pambuk, ujë, disa gota qelqi, lugë e vogël, ujë i ngrohtë, kripë e imët, rërë.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Shkathtësi për jetë, Matematikë, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORENxënësve u paraqiten tri gota qelqi të mbushura deri në gjysmë me ujë, e më pas u bëhen pyetjet: Çfarë shihni në këto gota? A janë gotat të njëjta? Po sasia e ujit në to?Më pas, nxënësve u paraqiten tri materiale: një copë dru, pak sheqer dhe pambuk.Prezantohet situata: “Nëse secilën prej materialeve do ta vendosja brenda secilës gotë me ujë, çfarë mendoni se do të ndodhte?”Nxiten nxënësit/et të parashikojnë se çfarë mund të ndodh. Mësuesi/ja tregon zhvillimin e provës. Pas disa minu- tash, duke parë se çfarë ka ndodhur në secilën gotë, diskutohen situatat. Ftohen nxënësit/et/et të shohin në tekstin shkollor se në çfarë përfundimesh kanë dalë.