Page 48 - Demo
P. 48
Libër për mësuesin/en46PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallë Rezultati i të nxënit të temës:Përshkruan rëndësinë e higjienës së pjesëve të trupit.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1; III.3; V.1;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1. 2, 3; 2. 5; ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Higjiena e trupitFjalë kyçe: natyrë, këmbë, duar, mikrobe, thonj, dhëmbë, pastroj, higjienë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Përshkruan efektin e sapunit në largimin e mikrobeve.x Identifikon mjetet e duhura higjenike që përdoren.x Shpjegon rëndësinë e mbajtjes së higjienës për shëndetin.Kriteret e suksesit:x Rendit të paktën tri veprime të higjienës së trupit.x Ndërlidh mungesën e higjienës së trupit me rrezikun ndaj sëmundjeve.x Analizo rëndësinë e higjienës së trupit për shëndetin e njeriutBurimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, ilustrime të prera, letër etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Matematikë, Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë figurative, Edukatë fizike.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREFillimi i orës mësimore:Fton nxënësit/et të mendojnë për lojën dhe për aktivitetet që kanë dëshirë të zhvillojnë në natyrë. Bën pyetjet në vijim: Çfarë ndodh me duart, këmbët dhe pjesët e tjera të trupit, kur luajmë jashtë? Çfarë duhet të bëjmë pasi kemi luajtur në natyrë? Cilat janë veprimet që lidhen me higjienën që bëjmë në mëngjes? Përse lajmë duart dhe ushqimin para se ta hamë?Veprimtaria:Ftohen nxënësit/et të shohin veprimet në fotot e paraqitura në libër. Diskutohet me ta duke i renditur ilustrimet.