Page 86 - Demo
P. 86


                                    Libër për mësuesin/en84PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Rezultati i të nxënit të temës:Përshkruan një mjedis të ndotur dhe të pastër jetësor përmes vizatimeve, fotografive etj.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.6, 7; II.5, 6 7; III.2; IV.1,3; V.2;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.6, 7; 2.4, 7ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Mjedisi ynëFjalët kyçe: ndotja e ajrit; ndotja e tokës; ndotja e ujit.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon shkaktarët e ndotjes së ajrit.x Identifikon shkaktarët e ndotjes së tokës.x Identifikon shkaktarët e ndotjes së ujit.Kriteret e suksesit:x Paraqit në një letër me ngjyrë një nga shkaqet e ndotjes së ajrit (letër gri, tymi i makinave).x Sill të paktën një shembull të ndotjes së tokës (mbeturinat që hidhen).x Konkretizon nëpërmjet një shembulli ndotjen e ujit të pijshëm në vendin ku banon.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: libri i nxënësit/es, bllok shënimesh, aparat fotografik.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe Matematikë, Mjedisi dhe shoqëria, Ed.figurative, Edukatë fizike, Shkathtësi për jetë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREI gjithë grupi udhëzohet të dalë me kujdes në oborrin e shkollës e të vëzhgojë mjedisin përreth. Fëmijët duhet të përcaktojnë nëse ka mbeturina të hedhura në tokë.DiskutimU drejtohemi fëmijëve: Është mirë të jetë oborri kështu apo i mbushur me mbeturina?
                                
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90