Page 27 - Demo
P. 27
Njeriu dhe natyra 125Temat mësimoreRezultatet e të nxënit për temat mësimoreNjësitë mësimore Koha Metodologjia e mësimdhënies Metodologjia e vlerësimitNdërlidhja me lëndë të tjera mësimore, me çështjet ndërkurrikulare dhe situatat jetësoreBurimet mjetet dhe materialetToka,mjedisi dhe gjithësiax Përshkruan mjedisin përreth tyre duke përdorur termat: fushë, kodër, mal, lumë, përrua, liqen, etj.x Tregon në hartë ose në glob përmes ngjyrave që pjesa më e madhe e sipërfaqes së Tokës është ujë.x Vlerëson ajrin si burim natyror dhe element të domosdoshëm për jetën.x Identifikon ndotësit kryesorë të ajrit.x Përshkruan tokën dhe ujin si burime shumë të rëndësishme natyrore për jetën në mjedis.x Përshkruan një mjedis të ndotur dhe të pastërt përmes përdorimit të vizatimeve, fotografive etj.1. Relievi i Tokës2. Planeti ynë3. Ajri4. Toka5. Uji 6. Mjedisi ynë7. Mjedisi ynë (fp)8. Sa kam përparuar në këtë temë mësimore?7 orë -Mësimdhënie e drejtpërdrejt (shpjegim, sqarim, ushtrime praktike me shembuj).-Diskutim individual.-Mësimdhënie që nxitë të menduarit kritik, krijues dhe zgjidhjen e problemeve.-Mësimdhënie me anë të pyetjeve.-Stuhi mendimesh.-Turi i galerisë.-Copëza të përziera.-Kllaster.-Lexim me ndalesa (D.R.T.A);Diagrami i Venit-Vlerësimi me gojë (diskutime, debate).-Vlerësimi me shkrim (testeve).-Vlerësimi i punës praktike.-Portfolio (vetëvlerësim ku ata ruajnë punimet).-Vlerësim individual gjatë punës.• Matematika• Artet• Shoqëria dhe mjedisi• Gjuhët dhe komunikimi• Jeta dhe punaNjeriu dhe natyra 1Njeriu dhe natyra 1 FPBurime nga interneti(fotografi,Video)Enciklopedi për fëmijë