Page 74 - Demo
P. 74


                                    Libër për mësuesin/en72PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon karakteristikat e motit (me shi, me diell, i nxehtë, i ftohtë, stuhi, borë, ngricë), përshtatja me motin në jetën e përditshme (veshja sipas motit), dhe karakteristikat elementare të motit në vendin ku jetojmë.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):II.1, 7; III.2; IV.5; Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.7; 2.2;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: MotiFjalët kyçe: mot, temperaturë, ftohtë, ngrohtë, me re, me diell.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Tregon karakteristikat e motit.x Identifikon motin (me diell, me shi, me borë etj.) në vendin ku jeton, nëpërmjet shenjave konvencionale.x Identifikon llojin e veshjes në varësi të motit.Kriteret e suksesit:x Vizato të paktën dy tipare të qiellit që tregojnë mot të ndryshëm.x Krahaso motin e ftohtë më atë të ngrohtë.x Jep shembuj veshjesh që përdoren, kur është ftohtë dhe kur është ngrohtë.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, tabak letre, laps i zi, ngjyra, pambuk, oriz, makarona. Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Matematikë, Edukatë figurative, Shoqëria dhe mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREDiskutimi nis me pyetjet: “Si jemi veshur sot? Pse jemi veshur kështu? Si është moti sot? Keni dëgjuar në televizor si do të jetë moti nesër?” 
                                
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78