Page 14 - Demo
P. 14


                                    Libër për mësuesin/en12II. ZHVILLIMI I SHKATHTËSIVE TË KËRKIMIT SHKENCOR PËR NDËRTIMIN E LËNDËS, PROCESEVE DHE DUKURIVE NË NATYRË. NXËNËSI/JA:1. formulon pyetje për objektet, gjallesat dhe ndodhitë në mjedisin rreth tij 2. Përdorë të gjitha shqisat, të ndara apo të kombinuara për të shpjeguar qeniet e gjalla, objektet dhe ndodhitë në mjedisin rreth tij 3. Kryen prova të thjeshta ku problemi, materialet dhe metoda përzgjedhen nga mësuesi/ja 4. Grupon dhe klasifikon objektet sipas karakteristikave të vëzhgueshme (ngjyra, forma, madhësia, të ushqyerit) 5. Sugjeron përgjigje për pyetje të ndryshme, duke u bazuar në vëzhgim 6. Grumbullon dhe mban shënime të cilat i ndihmojnë për të arritur deri tek përgjigjet 7. Prezanton të dhënat (të gjeturat) duke përdor fotografi, vizatime, modele dhe metoda tjera.1. formulon pyetje për objektet, gjallesat dhe ndodhitë në mjedisin rreth tij dhe ndërlidhjen mes tyre 2. Ofron sugjerime (hipoteza) të bazuara në vëzhgim për rezultatet e e mundshme të hulumtimit 3. Kryen vëzhgime sistematike dhe mban shënime gjatë matjeve me njësi standarde përmes pajisjeve (veglave) të ofruara nga mësuesi/ja 4. Përdor rezultatet e hulumtimit për të arriturpërfundime (konkluzione) 5. Prezanton të dhënat (të gjeturat) dhe konkluzionet duke përdor shpjegimet me gojë dhe me shkrim, diagramet dhe grafiqet apo TIK-un. 6. Identifikon ngjashmëritë dhe dallimet që ndërlidhen me idetë dhe proceset shkencore.III. QËNDRIMET DHE VLERAT QË ZHVILLOHEN TE NXËNËSI/JA:• Kureshtja për hulumtimin e botës së gjallë dhe jo të gjallë në natyrë.• Qëndrimi ndaj pyetjeve dhe përpjekje për të gjetur përgjigje.• Interesimi për të njohur karakteristikat dhe nevojat jetësore të qenieve të gjalla.• Kujdesi për jetën personale, shëndetin e tij dhe të tjerëve.• Kujdesi gjatë përdorimit të veglave dhe mjeteve si dhe respektimi të rregullave të sigurisë gjatë punës.
                                
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18