Page 84 - Demo
P. 84
Libër për mësuesin/en82PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan tokën dhe ujin si burime shumë të rëndësishme natyrore për jetën në mjedis.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; III.2; IV.5; V.7; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.2,6; 2.7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: UjiFjalët kyçe: ujë, etje, gjallesë, energji.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Numëron 3 raste kur ne përdorim ujin.x Tregon 3 gjallesa që jetojnë në ujë.x Përshkruan 2 mënyra të ndotjes së ujit. Kriteret e suksesit:x Rendit tri gjallesat që jetojnë në mjedise ujore.x Përshkruaj dy veprime të përditshme ku na duhet uji.x Përshkruan dy veprime njerëzore që ndotin mjediset ujorë (liqene, lumenj apo dete).Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: libri i nxënësit/es, bllok shënimesh, aparat fotografik (ose figura të ndryshme) etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Matematikë, Edukatë figurative, Shoqëria dhe mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREOra e mësimit fillon, duke ftuar nxënësit/et që të mendojnë për ujin.