Page 54 - Demo
P. 54


                                    Libër për mësuesin/en52PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema: Bota e gjallëRezultati i të nxënit të temës:Tregon nevojat e ndryshme për jetë të njeriut dhe të kafshëve.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.4; III. 2, 7; IV.5; V.1;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.2; 2.1, 2, 5;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Nevojat e gjallesaveFjalët kyçe: nevojë, ushqim, ujë, pushim, strehim, veshmbathje.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Diskuton ngjashmëritë dhe dallimet në mes njerëzve dhe kafshëve.x Identifikon ndryshimet në mes të njerëzve dhe kafshëve.Kriteret e suksesit:x Trego rrolin e ushqimit, ujit, ajrit, pushimit dhe gjumit për njerëzit dhe kafshët.x Analizo rëndësinë e ushqimit, ujit, pushimit, veshmbathjes dhe strehimit për njerëzit.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore:Libri i nxënësit/es, ushqime të shëndeshme (fruta të ndryshme).Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Edukata fizike, Shoqëria dhe mjedisi, Jeta dhe puna, Artet(edukatë figurative), MatematikëPËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREFillimi i orës mësimore:Ora e mësimit fillon duke ftuar nxënësit/et të sjellin ndër mend se çfarë dinë për ushqimet. Si krijohen ato?  Cilat janë nevojat për kafshë dhe njerëz?  Ç’lloj të ushqimeve njihni?  Ku prodhohen apo rriten ato?  Cila është rëndësia e ushqimeve të shëndeshme?  Sa është e rëndësishme veshmbathja për njerëzit? Pse njerëzit dhe kafshët kanë nevojë për ushqim, ujë, strehim? Veprimtaria:Ftohen nxënësit/et që të punojnë sipas udhëzimeve në librin e tyre. Puna nuk do të përfundojë në këtë orë mësimore, dhe duhet të vazhdojë edhe në shtëpi.
                                
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58