Page 59 - Demo
P. 59


                                    Njeriu dhe natyra 157Nxënësit/et/et nxiten të rikujtojnë dallimet mes bimëve dhe kafshëve.  A munden bimët të ndryshojnë mjedis jetësor?  Po kafshët?Veprimtari:U shpërndahen nxënësve fletë punuese të përgatitura ku kërkohet të shkruajnë mjedisin jetësor, në të cilin jetojnë kafshët e ndryshme.Shkruhen në tabelë bashkë më nxënësit/et, duke ju përshtatur fletës punuese:Peshku jeto në ----------ose ------Bretkosa jeton në ------------------Ujku jeton në -----------------------Macja jeton në---------------------Pula apo zogu jeton në--------------VLERËSIMI I NXËNËSVEVlerësohen për saktësinë në dallime e mjediseve jetësore, përcaktimin e kafshëve në mjedisin e tyre dhe përshkrimin e këtyre mjediseve.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURUdhëzoni nxënësit/et të përshkruajnë se çfarë gjallesash kanë parë në ajër, çfarë në tokë dhe në ujë.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore 
                                
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63