Page 37 - Demo
P. 37


                                    Njeriu dhe natyra 135Plotësohet “Tabela e fjalëve” me vetitë e materialeve të treguara nga vëzhgimet e nxënësve. Zhvillohet veprim taria: “A është magnetik?”Nxënësve u tregohet një magnet. Secili prej tyre merr në dorë magnetin nga grupi i mjeteve që kanë në tavolinë. Nxënësit/et do t’i tregojnë njëri-tjetrit objektet që kanë dhe materialet nga të cilat përbëhen. Udhëzohen të zhvillojnë provën me magnetin, duke provuar me secilin objekt. Bëhen pyetjet: Cili objekt u tërhoq me magnetin?Në përfundim të provës, nxënësit/et tregojnë materialet që tërhiqen me magnetin. Theksohet se materialet që tërhiqen me magnetin janë magnetike. “Magnetik” është veti e këtyre materialeve. Bisedë: Ftohen nxënësit/et të tregojnë mbi materiale të ndryshme, vetitë dhe forma të përdorimit të tyre.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për përcaktimin dhe përshkrimin e vetive të materialeve. Vlerësohet për mbështetjen me argumente në lidhje me vetitë e përdorimit që marrin materiale të ndryshme në jetën tonë.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE
                                
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41