Page 30 - Demo
P. 30
Libër për mësuesin/en28PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda: Njeriu dhe natyraShkalla kurrikulës:IKlasa: ITema: Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës: Tregon vetitë e objekteve dhe pozitat e tyre.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I. 3; II. 1; II. 4; III. 2, 7; IV. 3; VI. 6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.1; 2.4;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Vetitë e objekteveFjalët kyçe: i madh, i vogël, i rëndë, i lehtë, me shkëlqim, pa shkëlqim, i lëmuar, i ashpër.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Dallon objektet në mjedisin që i rrethon.x Përshkruan objekte duke treguar pamjen e jashtme dhe ndjesinë kur i prek.Kriteret e suksesit:x Trego të paktën 2 objekte në mjedisin rreth teje.x Përshkruaj një objekt, duke treguar pamjen e jashtme dhe ndjesinë kur e prek.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore Libri i nxënësit/es, objekte të ndryshme, kuti kartoni.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Edukatë figurative, Shkathtësi për jetënPËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORELojë: “Cili është?”Udhëzohen nxënësit/et për zhvillimin e lojës. Secila dyshe nxënësish ka mbi tavolinë disa objekte të ngjashme me ato të figurës së librit. Lojën do ta drejtojë mësuesi/ja. Sipas udhëzimit që do të japë mësuesi/ja, nxënësit/et