Page 39 - Demo
P. 39


                                    Njeriu dhe natyra 137Zhvillohet veprimtaria: “Grupimi i materialeve”.Nxënësit/et udhëzohen në zhvillimin në dyshe të veprimtarisë. Nxiten të ndërtojnë pyetje për të bërë grupimin e materialeve. Mund të shërbejë pyetja: A është plastike?Ftohen nxënësit/et të vëzhgojnë të gjitha objektet. Prej çfarë materiali janë?Nga ato do të veçojnë për të grupuar vetëm objektet me material plastik. Në fund, disa prej dysheve prezantojnë grupet që kanë formuar. A mendoni se me objektet tuaja mund të gruponi materiale për riciklim? Zhvillohet veprimtaria: “Një kafaz për pëllumbat”.Zhvillohet lexim i drejtuar nga mësuesi/ja i situatës së dhënë në tekstin shkollor. Sqarohen nxënësit/et që të vendosin shenjën X në zgjedhjet e tyre. Këto zgjedhje do të shërbejnë për të grupuar objektet e ndryshme sipas përdorimit të tyre. Secili nxënës ndjek mësuesin/en gjatë leximit dhe bën zgjedhjet e veta në figurat e librit. Në fund, disa prej tyre prezantojnë zgjedhjet e bëra. Ata do të prezantojnë grupin e formuar me objekte që kanë zgjedhur për të përdorur në ndërtimin e një kafazi pëllumbash dhe pse kanë bërë pikërisht atë zgjedhje. Së fundmi, rikujtohen së bashku me nxënësit/et hapat që u ndoqën në secilën veprimtari, duke theksuar mënyrat e grupimit të materialeve.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për përcaktimin materialeve të objekteve të ndryshme. Për grupet e materialeve që for- muan. Prezantimin e formimit të këtyre grupeve. Nxënësit/et vetëvlerësohen gjatë krahasimit të grupeve që ata kanë formuar me ato të shokëve. Merret parasysh edhe aftësia për përshkrimin e vetive të materialeve.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Me dëshirë ftohen nxënësit/et të bëjnë riciklimin e materialeve në jetën e tyre të përditshme.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE
                                
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43