Page 61 - Demo
P. 61


                                    Njeriu dhe natyra 159- Kur i kurdisët lodrat, ato u vunë në “lëvizje”. Kur u ndalën, lodrat qëndruan në “qetësi”. Plotësohet me këto fjalë “Tabela e fjalëve”.Ftohen nxënësit/et të shohin figurën në libër dhe të tregojnë se çfarë po bëjnë fëmijët në figurë. Theksohet përdorimi i fjalëve “në lëvizje” dhe “në qetësi”.Zhvillohet veprimtaria/loja: “Lëvizim përreth”.Vëzhgohen në figurat e tekstit mësimor lëvizjet që kryejnë fëmijët. Sqarohen nxënësit/et/et se këto lëvizje do t’i kryejnë në lojë. Lojën do ta drejtojë mësuesi/ja dhe ata/ato do të ndjekin komandën për të kryer lëvizjen e duhur. Në përfundim të lojës, rikujtohet me nxënësit/et se çfarë arritën të bënin fillimisht me lodrat dhe më pas me trupat e tyre. Theksohet se trupat mund të lëvizin dhe mund të qëndrojnë në qetësi.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen gjatë demonstrimit të lëvizjes dhe qëndrimit të trupave. Nxënësit/et vetëvlerësohen dhe vlerësojnë njëri-tjetrin gjatë lojës.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Sipas dëshirës, nxënësit/et mund ta zhvillojnë lojën dhe në ambiente të tjera.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore 
                                
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65