Page 70 - Demo
P. 70


                                    Libër për mësuesin/en68PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon kuptimin për horizontin (e hapur dhe të mbyllur), vijën e horizontit dhe pikat e horizontit (V, J, L, P)Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.6; II.5, 6; III.2; IV.1,3; V.4;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1. 6, 7; 2. 7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Horizonti dhe anët e horizontitFjalët kyçe: horizont i hapur, horizont i mbyllur, pikat e horizontit (V, J, L, P).Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon pikat kryesore të horizontit.x Përshkruan horizontin.x Bën dallimin midis horizontit të hapur dhe horizontit të mbyllur.Kriteret e suksesit:x Skico 4 pikat e horizontit.x Përshkruaj me të paktën një fjali termin horizont.x Trego konkretisht një horizont të hapur dhe një të mbyllur (duke parë nga klasa dhe duke imagjinuar veten në një fushë të hapur).Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, letra me ngjyra të ndryshme, ngjitës, gërshërë etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë figurative, Matematikë, Shkathtësi për jetë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORE1. Dalim së bashku me nxënësit/et në oborrin e shkollës dhe u bëjmë pyetjen: “Çfarë shikoni përreth?” Nëse horizonti rreth shkollës suaj është i mbyllur, mund t’u drejtoni pyetjen nxënësve: A ju ka rënë rasti të jeni ndonjëherë në një fushë të hapur, ku nuk ka pengesa? Në këtë mënyrë, nxënësit/et do të arrijnë të bëjnë dallimin midis horizontit të hapur dhe atij të mbyllur. Në rast se horizonti rreth shkollës suaj është i hapur, mund t’u drejtoni nxënësve pyetjen tjetër: “A ju ka rënë rasti ndonjëherë të jeni në një zonë që ka ndërtesa të larta?”.2. Loja me personazhe: Katër nga nxënësit/et e klasës i vendosim në drejtime të ndryshme. Secili prej tyre ka një emërtim: Veriu, Jugu, Lindja dhe Perëndimi. Për ta bërë më thjeshtë, i orientojmë me pyetje të tilla, si: “E keni parë diellin kur lind në mëngjes? Në cilin drejtim të dorës suaj lind dielli?” (Vendosim
                                
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74