Page 65 - Demo
P. 65
Njeriu dhe natyra 163Theksohet se objektet që lëshojnë dritë quhen burime drite. Nxënësit/et do të shohin figurën në libër dhe do të gjejnë në të burimet e dritës. Bisedohet mbi burimet e dritës që shikojnë në figurë.- Po në shtëpinë tuaj, cilat objekte janë burime drite? Gjatë bisedës me nxënësit/et, plotësohet “Tabela e fjalëve” me fjalët kyçe. Tregohet kujdes në dallimin e burimeve të dritës nga ato që e reflektojnë, si për shembull: pasqyra, hëna etj.Zhvillohet veprimtaria: Cili është burim drite?Ftohen nxënësit/et të zgjedhin nga objektet që kanë me vete për të ndriçuar në klasë. Tregojnë se përse zgjodhën pikërisht atë objekt.- Provo të ndezësh elektrikun e dorës. Çfarë ndodh?- Po me llambën elektrike çfarë ndodh?Theksohet se elektriku i dorës, llamba elektrike janë objekte që lëshojnë dritë. Ato janë burime drite. Ftohen nxënësit/et së bashku me mësuesin/en të dalin të gjithë në oborrin e shkollës e të gjejnë aty se cili është burimi i dritës. Është e rëndësishme që nxënësit/et të dalin në përfundimin se dielli lëshon dritëdhe është burim drite.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen gjatë përcaktimit të burimeve të dritës në mjedisin që ndodhen.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Sipas dëshirës, nxënësit/et mund të vizatojnë në fletore burime të ndryshme drite.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore