Page 41 - Demo
P. 41
Njeriu dhe natyra 139Diskutohet së bashku:A mendoni se kanë të drejtë fëmijët?Si ndikoi uji tek këto materiale? A ishte i njëjtë ndikimi i ujit tek të tria materialet?Gjatë diskutimit plotësohet “Tabela e fjalëve” me fjalët kyçe, si dhe domethënia dhe kuptimi i tyre. Zhvillohet veprimtaria: “E tretshme dhe e patretshme”Për zhvillimin e veprimtarisë ndiqen hapat e përcaktuar në tekstin shkollor. Gjatë kryerje së provës, nxënësit/et vëzhgojnë dhe hulumtojnë ndikimet e ujit në dy materialet: rërë dhe kripë.Çfarë ndodhi kur në gotat me ujë të ngrohtë hodhëm kripë dhe rërë?Po pasi u përzien materialet në ujë, a vutë re diçka?Gjatë vëzhgimit dhe diskutimit dilet në përfundim se uji e tret kripën, ndërsa rërën jo.Në po të njëjtën mënyrë zhvillohen prova edhe me materiale të tjera. Nxënësit/et nxiten të vëzhgojnë provat për të treguar si ndikon uji në materiale të ndryshme dhe të dalin në përfundimet përkatëse. Uji mund të ndikojë në mënyra të ndryshme në materiale të ndryshme.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për përfshirjen në diskutime dhe mendimet që japin mbi ndikimin e ujit në materialet e ndryshme.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Në varësi të dëshirës së tyre dhe me ndihmën e të rriturve, nxënësit/et mund të provojnë si në klasë dhe në shtëpi ndikimin e ujit në materiale të ndryshme.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore