Page 35 - Demo
P. 35
Njeriu dhe natyra 133 Ku mund ta gjejmë secilën prej tyre? A është e lehtë?Sqarohen nxënësit/et se druri dhe guri janë materiale natyrore dhe gjenden në natyrë. Ndërsa qelqi, plastika prodhohen nga njeriu. Në “Tabelën e fjalëve”, mësuesi/ja shkruan: materiale natyrore/materiale që prodhohen nga njeriu. Bëhet shpjegimi dhe jepet domethënia e koncepteve. Ftohen nxënësit/et të shohin figurat në libër dhe diskutohet rreth tyre: Cilat prej materialeve që shihni në figura janë materiale natyrore? Pse? Cilat janë materiale që prodhohen nga njeriu? Ku qëndron dallimi mes tyre? Zhvillohet veprimtaria: Materiale natyrore apo të prodhuara nga njeriu?Organizohen nxënësit/et të punojnë në dyshe për gjetjen e materialeve të ndryshme dhe për përcaktimin e llojit të tyre. Në fletore, nxënësit/et vizatojnë tabelën. Në secilën prej kolonave do të emërtojnë materialin ose vizatojnë objektin që gjejnë në klasë të përbërë nga material natyror ose i prodhuar nga njeriu.DISKUTIM:Përpara nxënësve vendosen një copë dru, një gur, një objekt prej xhami dhe një objekt plastik. Pyeten nxënësit/et: Çfarë mund të thoni për këto 4 sende? A përbëhen nga i njëjti material? Ku mund ta gjejmë secilën prej tyre? A është e lehtë?Sqarohen nxënësit/et se druri dhe guri janë materiale natyrore dhe gjenden në natyrë. Ndërsa qelqi, plastika prodhohen nga njeriu. Në “Tabelën e fjalëve” mësuesi/ja shkruan: materiale natyrore/materiale që prodhohen nga njeriu. Bëhet shpjegimi dhe jepet domethënia e koncepteve. Ftohen nxënësit/et të shohin figurat në libër dhe diskutohet rreth tyre:Cilat prej materialeve që shihni në figura janë materiale natyrore? Pse? Cilat janë materiale që prodhohen nga njeriu?Ku qëndron dallimi mes tyre?Zhvillohet veprimtaria: Materiale natyrore apo të prodhuara nga njeriu?Organizohen nxënësit/et të punojnë në dyshe gjetjen e materialeve të ndryshme dhe për përcaktimin e llojit të tyre. Në fletore, nxënësit/et vizatojnë tabelën. Në secilën prej kolonave do të emërtojnë materialin ose vizatojnë objektin që gjejnë në klasë të përbërë nga material natyror ose i prodhuar nga njeriu.Një tabelë e ngjashme vizatohet dhe në dërrasë. Diskutohet me gjithë nxënësit/et mbi gjetjet e tyre dhe mbi bazën e tyre plotësohet së bashku tabela. Gjatë plotësimit të tabelës, nxënësit/et nxiten të japin mendimet e tyre për të dalë në përfundime: Materialet mund të jenë natyrore ose të prodhuara nga njeriu. Materialet natyrore gjenden në natyrë.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për dallimin e materialeve dhe emërtimin e tyre. Vlerësohen për argumentimin e përcaktimi të llojit të materialit. Vlerësohen për bashkëpunimin me njëri-tjetrin. Nxënësit/et vetëvlerësohen gjatë prezantimit të gjetjeve nga veprimtaria e zhvilluar.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE