Page 56 - Demo
P. 56
Libër për mësuesin/en54PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallëRezultati i të nxënit të temës:Demonstron nevojat e rritjes së bimëve për dritë dhe ujë.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.4; III. 2, 7;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.2; 2.1, 2;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Bimët dhe nevojat e tyreFjalët kyçe: bimë, dritë, ujë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Përshkruan rritjen dhe zhvillimin e bimësx Identifikon pjesët kryesore të bimë.Kriteret e suksesit:x Trego rrolin e pjesëve të bimës.x Analizo hapat e mbjelljes së një bime me anë të farës.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore:Libri i nxënësit/es, kavanoz ose gotë plastike e tejdukshme, disa letra kuzhine (salveta), dy deri në tri fara gruri, pak ujë, etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Edukata fizike, Shoqëria dhe mjedisi, Jeta dhe puna, Artet (edukatë figurative), Matematikë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREFillimi i orës mësimore:Ora e mësimit fillon duke ftuar nxënësit/et të sjellin ndër mend se çfarë dinë për bimët. Nga vijnë bimët? Si krijohen ato? Po farat, çfarë janë? Ç’lloj farash njihni? Ku mbillen farat? Çfarë duhet t’i bëjmë tokës pasi të kemi mbjellë farat? Pse bimët kanë nevojë për dritë? Veprimtaria:Ftohen nxënësit/et që të punojnë sipas udhëzimeve në librin e tyre. Puna nuk do të përfundojë në këtë orë mësimore, dhe duhet të vazhdojë edhe në shtëpi.