Page 78 - Demo
P. 78
Libër për mësuesin/en76PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon në hartë ose në glob përmes ngjyrave që pjesa më e madhe e sipërfaqes së Tokës është ujë (oqeanet, detet, lumenjtë, liqenet), pjesa më e vogël është tokë (kontinent).Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3, 7; III.1,2,3; IV.6 Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.6, 7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Planeti ynëFjalët kyçe: kontinet, oqean, det.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon karakteristikat e hatës dhe të globit.x Dallon sipërfaqet ujore dhe tokësore.Kriteret e suksesit:x Trego cila është harta dhe cili është globi.x Gjej në glob sipërfaqet ujore dhe ato tokësore.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, lapsa me ngjyra, hartë/glob i botës.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Matematikë, Edukatë figurative, Shkathtësi për jetë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREDiskutohet rreth pyetjeve:- Në cilin planet jetojmë?- Çfarë forme ka toka?U tregohet nxënësve se harta dhe globi janë vizatime që tregojnë pjesët e tokësore dhe ato ujore të planetit Tokë në të cilat ndodhen kontinentet. Pra lëvizja nga kontinenti në tjetrin bëhet përmes mjeteve të udhëtimit. Të ulur të gjithë së bashku dëgjojmë këngën për kontinentet të cilat gjenden në hartë. Nga kënga kuptohet që planeti Tokë është i ndarë në shtatë kontinente.Pastaj nxënësit/et modelojnë globin.