Page 72 - Demo
P. 72


                                    Libër për mësuesin/en70PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Rendit disa mënyra elementare të orientimit në natyrë.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.3; II. 8; III. 2, 3; Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1. 6, 7; 2. 5, 7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Orientimi në natyrë (hapësirë)Fjalët kyçe: orientimi me anë të diellit, Yllit Polar, myshqeve.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon mënyra të ndryshme të orientimit në natyrë.x Përshkruan Yllin Polar.x Gjen pikat e tjera të horizontit, nëse përcakton fillimisht Veriun.Kriteret e suksesit:x Trego të paktën dy mënyra të orientimit në natyrë.x Vizato me ndihmën e mësuesit/es Yllin Polar.x Konkretizo me shembuj të thjeshtë si orientohet, nëse gjen Veriun.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/esLidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuha shqipe, Matematikë, Edukatë fizike, Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMORE1. Dalim bashkë me nxënësit/et në mëngjes (orën e parë të mësimit) në oborrin e shkollës. Bëjmë pyetjen: Si të shkoj për diku? Çfarë më duhet për këtë?I orientojmë të shikojnë Diellin. Ku lind Dielli? Një nga nxënësit/et vendoset në qendër (lojë me rreth) dhe praktikon këtë lojë. Nxënësi qëndron me fytyrë nga Dielli. Nga krahu i Diellit është Lindja. Pas shpinës së nxënësit/et është Perëndimi. Në krahun e tij të majtë është Veriu, ndërsa në të djathin është Jugu.
                                
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76