Page 43 - Demo
P. 43


                                    Njeriu dhe natyra 141 Po me ujin kur futet në pjesën ngrirëse të frigoriferit, çfarë ndodh?Gjatë diskutimit plotësohet “Tabela e fjalëve” me fjalët kyçe dhe kuptimin e tyre. Zhvillohet veprimtaria: “Ngrohja e ushqimeve”.Së bashku me nxënësit/et kryhet prova me copën e çokollatës. Nxënësit/et mbajnë në dorë për disa minuta copën e çokollatës. Më pas ftohen të shohin gishtat e tyre lëndën e shkrirë dhe nxiten të japin mendimet e tyre: Çfarë ndodhi? Pse?Dilet në përfundimin se gishtat tanë janë të ngrohtë, ata ndihmojnë në shkrirjen e çokollatës. Ftohen nxënësit/et të bëjnë të njëjtën provë me materiale të tjera që kanë me vete. Disa prej tyre tregojnë provën dhe përfundimet e saj. Diskutohet rreth pyetjes: Çfarë do të ndodhte po t’i ngrohim këto objekte në kuzhinë?Nxiten nxënësit/et në dhënien e mendimeve dhe në tregimin e materialeve, të cilat ndryshojnë nga ndikimi i ngrohjes ose nga ndikimi i ftohjes.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për përfshirjen në diskutime dhe mendimet që japin mbi ndikimin e ngrohjes ose të ftohjes në materiale të ndryshme.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Nëse kanë dëshirë, dhe me ndihmën e të rriturve, nxënësit/et/et mund të provojnë si në klasë dhe në shtëpi ndikimin e ujit në materiale të ndryshme.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore
                                
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47