Page 68 - Demo
P. 68
Libër për mësuesin/en66PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon kuptimin për vendndodhjen dhe vendin.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.6; II.5, 6; III.2; IV.1,3; V.4;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1. 6, 7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Vendi dhe hapësiraFjalët kyçe: vendndodhje, vend.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon vendndodhjen e vet.x Përshkruan vendin ku jeton.x Bën dallimin midis vendit dhe vendndodhjes.Kriteret e suksesit:x Trego vendndodhjen në lagjen ku banon, duke sjellë shembuj të banesave të njohura.x Shkruaj të paktën 3 fjali për vendin ku jeton.x Bëj një skicë të thjeshtë ku dallon vendin nga vendndodhja.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, letra me ngjyra të ndryshme, ngjitës, gërshërë etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Zhvillimi i qëndrueshëm, Mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREShfaqim në tabelë foto nga vende të ndryshme. Shtrojmë pyetjen: Çfarë vini re në secilën nga fotot?Kërkojmë nga nxënësi të përshkruajnë me fjalët e tyre çfarë shohin te secila nga fotografitë/ ilustrimet. Më pas, nxënësit/et ndahen në grupe të vogla dhe kërkojmë nga ata të ngjisin figura të vendeve të ndryshme dhe të arrijnë të dallojnë vendet nga njëri-tjetri. Ata bisedojnë për vendet e tyre, bëjnë krahasime në mes të vendeve të tyre. I gjejnë të përbashkëtat dhe të veçantat.