Page 47 - Demo
P. 47
Njeriu dhe natyra 145Veprimtaria:Merret një kuti dhe u kërkohet nxënësve/eve të fusin dorën e të dallojnë se çfarë ka brenda. Puna mund të vazhdojë në grupe, në të njëjtën mënyrë. Pra, njëri/a nxënës/e fut në kuti një objekt, kurse shokët/shoqet përpiqen ta gjejnë se çfarë ka brenda.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Mësuesi/ja mund të përdorë vlerësimin me gojë, pasi ka marrë parasysh përgjigjet e nxënësit/et/nxënëses për njohuritë rreth pjesëve të trupit, rreth ritualeve të higjienës vetjake dhe aftësinë për të dalluar pjesët e trupit.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURUdhëzohen nxënësit/et të provojnë ushqime të ndryshme e të dallojnë shijet dhe aromat.Reflektimi për rrjedhën e orës mësimore