Page 62 - Demo
P. 62


                                    Libër për mësuesin/en60PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema:Lëvizja, tingulli dhe dritaRezultati i të nxënit të temës:Dallon zëra të ndryshëm që prodhojnë instrumentet muzikore, përmes lojërave, vallëzimit, muzikës dhe këngëve.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1, 4; III.2, 7; VI.3; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.4,5; 2.6;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: TingujtFjalët kyçe: tingull, tingull muzikor, instrument muzikor, muzikë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Dallon tinguj të prodhuar nga instrumente muzikorë.Kriteret e suksesit:x Gjej të paktën një instrument që prodhon tingull.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, instrumente të ndryshme, magnetofon, CD me pjesë instrumentale, CD me këngë për fëmijë.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Matematikë, Shkathtësi për jetë, Edukatë muzikore.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREDëgjim i një pjese të shkurtër muzikore, ku luajnë vetëm instrumente.Pas dëgjimit të pjesës, pyeten nxënësit/et nëse mund të tregojnë për ndonjë instrument tingujt e të cilit kanë dalluar gjatë dëgjimit të pjesës muzikore.Bisedë me nxënësit/et rreth instrumenteve të ndryshme që njohin. Demonstrohen instrumente. Nxënësit/et dëgjojnë tinguj dhe provojnë të luajnë në instrumente. Ftohen nxënësit/et të shohin figurën në libër dhe të emërtojnë instrumentet e njohur prej tyre. Theksohet se instrumentet prodhojnë tinguj të ndryshëm. Në “Tabelën e fjalëve” shkruhen dhe shpjegohen fjalët: tingull, tingull muzikor, instrument muzikor, muzikë.Zhvillohet veprimtaria/loja: “Gjej instrumentin”.Udhëzohen nxënësit/et të qëndrojnë me kurriz nga instrumentisti dhe të dëgjojnë tingullin. Nxiten të përgjigjen: Gjeni cili instrument e prodhoi këtë tingull. Provohet përsëri me instrumente të tjera.Zhvillohet veprimtaria: “Dëgjojmë muzikë”.Nxënësit/et dëgjojnë një pjesë muzikore. Gjatë dëgjimit në qetësi, ftohen të shoqërojnë muzikën me lëvizje të trupit duke ua treguar. Më pas do ta shoqërojnë muzikën me lëvizjen e duarve. Në të njëjtën mënyrë veprohet dhe me pjesë të tjera muzikore për fëmijë. Nxënësit/et dëgjojnë, këndojnë dhe kërcejnë këngë të ndryshme për fëmijë.
                                
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66