Page 25 - Demo
P. 25
Njeriu dhe natyra 123PLANI TREMUJOR: PRILL-MAJI-QERSHORFusha e kurrikulës: Shkencat e natyrësLënda mësimore: Njeriu dhe natyraKlasa: ITema/t mësimore: TOKA, MJEDISI DHE GJITHËSIARezultatet e të nxënit për kompetencat që synohen të arrihen përmes shtjellimit të temës/ve:I. KOMPETENCA E KOMUNIKIMIT DHE E TË SHPREHURIT – KOMUNIKUES EFEKTIVI.1 Lexon me zë një tekst të palexuar më parë, së paku një gjysmë faqeje, që ka të bëjë me një temë që i përshtatet moshës.I.3 Paraqet të paktën një mendim për një temë të caktuar gjatë diskutimit në grup, në kohëzgjatjen prej 3-5 minutash;I.4 Ritregon ngjarjen e një teksti të dëgjuar (nga mjetet auditive, audiovizuele apo nga mësimdhënësi), përmbajtja e të cilit nuk përmban më shumë se një faqe tekst të shtypur.I.7 Përshkruan në forma të ndryshme të shprehjes mjedisin natyror dhe të krijuar nga njeriu, me të cilin rrethohet apo ndonjë ngjarje shoqërore dhe atë e prezanton para të tjerëve.II. KOMPETENCA E TË MENDUARIT – MENDIMTAR KREATIVII.4 Krahason objektet, lëndët e ndryshme të paraqitura nga mësimdhënësi duke i klasifikuar ato sipas formave, madhësive, ngjyrave, përbërjes, vjetërsisë apo sipas ndonjë elementi tjetër, i përshkruan pozitat që i zënë në natyrë apo në shoqëri (në mjedisin që e rrethon) dhe tregon ndërvarësinë midis tyre.II.6 Gjen dhe ndan në grup veçoritë e përbashkëta dhe veçoritë dalluese ndërmjet gjallesave, ndërmjet ngjarjeve apo ndërmjet dukurive të njohura për të, shkruan për këto të paktën në një gjysmë faqeje të fletores (rreth 250 fjalë) apo i paraqet në njërën nga format shprehëse. II.8 Arsyeton para grupit mënyrën e zgjidhjes së një problemi nga gjuha, matematika, shkenca e natyrës, shoqëria, shëndeti apo nga fusha të tjera, në kohëzgjatjen prej 3-5 minuta.III. KOMPETENCA E TË NXËNIT – NXËNËS I SUKSESHËMIII.2 Ndjek udhëzimet e dhëna në libër apo në material tjetër për të realizuar një veprim/aktivitet/detyrë që kërkohet prej tij/saj.III.3 Parashtron pyetje dhe u përgjigjet pyetjeve për temën/problemin/detyrën e dhënë në njërën nga format e të shprehurit.III.4 Zgjidh në mënyrë të pavarur problemin, detyrën e dhënë dhe prezanton para të tjerëve mënyrat e mundshme të zgjidhjes.III.7 Identifikon njohuritë e veta që i ka e të cilat e ndihmojnë për të kryer një detyrë apo aktivitetet të caktuar dhe kërkon këshilla, informata gjatë hasjes së vështirësive.