Page 50 - Demo
P. 50


                                    Libër për mësuesin/en48PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallëRezultati i të nxënit të temës:Tregon dallimin gjinor te njeriu përmes karakteristikave fizike (femër dhe mashkull).Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1,8; IV.5;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.2; 2. 5, 7; ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Dallime dhe ngjashmëritë mes dy gjiniveFjalë kyçe: femër, mashkull, gjini, dallim, ngjashmëri.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Përshkruan tiparet e shokut a shoqes së klasës.x Identifikon ngjajshmëritë dhe dallimet midis njerëzve.Kriteret e suksesit:x Liston të paktën tri veçori që kanë të përbashkëta femrat dhe meshkujt;x Identifiko dy dallime që vëren në foton e librit ndërmjet meshkujve dhe femrave.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, ilustrime të prera, letër etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Matematikë, Edukata fizike, Sportet dhe shëndeti.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREFillimi i orës mësimore:Fton nxënësit/et të shohin me vëmendje librin dhe të mendojnë për pyetjet që do të bëhen në vijim:  Çfarë gjinie janë personat në figurë? Çfarë dallimesh vini re?  Çfarë ngjashmërish vini re? Veprimtaria:Ftohen nxënësit/et të plotësojnë tabelën me ngjashmëritë dhe dallimet e trupit të femrës dhe mashkujve, duke u përqendruar në diskutimet rreth ngjashmëritë dhe dallimet. Është e rëndësishme që nxënësit/et të fillojnë të krijojnë një ide të qartë për paragjykimet për rolet sociale, si dhe për dallimet biologjike gjinore.
                                
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54