Page 29 - Demo
P. 29


                                    Njeriu dhe natyra 127PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREBisedë me nxënësit/et:Ftohen nxënësit/et të tregojnë se ku ndodhen objekte të ndryshme në klasë. Sqarohet se tregimi do të bëhet duke përshkruar me fjalë dhe duke treguar vendndodhjen me dorë. Ku ndodhet tabela? A ndodhet lart apo poshtë? Tregoni ku ndodhen fletoret: mbi tavolinë apo nën tavolinë? Rafti ndodhet afër tavolinës së mësueses apo larg?Ftohen nxënësit/et të ngrenë lart dorën e djathtë, të shoqëruar dhe nga demonstrimi i mësuesit/es. Po kështu veprohet edhe me dorën e majtë.Lojë: e majta apo e djathta.Sqarohen rregullat e lojës. Nxënësit/et do të ndjekin komandën që jep njëri nga nxënësit/et duke ngritur lart dorën e përmendur (kjo lojë shoqërohet dhe nga mësuesi/ja).Diskutohet së bashku figura në libër. Nxënësit/et do të përshkruajnë figurën. Tregoni se çfarë ka nëpër rafte.Nxënësit/et orientohen të tregojnë, duke u nisur nga e majta në të djathtë dhe nga rafti poshtë, duke u ngjitur lart. A ka shumë libra në rafte? Po objekte të tjera?Nxënësit/et në dyshe tregojnë për objektet e paraqitura në figurën e librit.Plotësohet “Tabela e fjalëve” me fjalët kyçe, që u përdorën gjatë përcaktimeve të objekteve. Zhvillohet veprimtaria: Gjejmë objekte. Orientohen nxënësit/et nëpërmjet shpjegimit të lojës në libër. Nxënësit/et ndahen në grupe. Pas demonstrimit të lojës, nxënësit/et sqarohen se radhën për të bërë përshkrimin rreth objektin që kërkohet në klasë, do ta marrin njëri pas tjetrit. Theksohet përdorimi i fjalëve kyçe gjatë përcaktimeve të objekteve. Gjatë zhvillimit të lojës, nxënësit/et vëzhgohen në përcaktimin e vendndodhjes së trupave dhe sasisë së tyre. Po ashtu dhe në përdorimin e fjalëve të duhura. Në fund, bëhen pyetjet e mëposhtme: Si u ndietë kur orientonit shokët të gjenin objekte? Cilat fjalë përdorët për të treguar se ku ndodheshin objektet? Po për të treguar sasinë e tyre? A ishte e lehtë gjetja e objekteve? A dëshironi ta përsërisnim këtë lojë edhe herë të tjera?VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për dallimin e objekteve në vendndodhje të ndryshme. Për përdorimin e duhur të fjalëve gjatë përcaktimeve që japin. Vlerësojnë njëri-tjetrin gjatë lojës për dallimin dhe gjetjen e objekteve të ndryshme në mjedisin e klasës.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Sipas dëshirës, nxënësit/et mund ta zhvillojnë lojën dhe në ambiente të tjera.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE
                                
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33