Page 74 - Demo
P. 74
Libër për mësuesin/en72PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon karakteristikat e motit (me shi, me diell, i nxehtë, i ftohtë, stuhi, borë, ngricë), përshtatja me motin në jetën e përditshme (veshja sipas motit), dhe karakteristikat elementare të motit në vendin ku jetojmë.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):II.1, 7; III.2; IV.5; Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.7; 2.2;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: MotiFjalët kyçe: mot, temperaturë, ftohtë, ngrohtë, me re, me diell.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Tregon karakteristikat e motit.x Identifikon motin (me diell, me shi, me borë etj.) në vendin ku jeton, nëpërmjet shenjave konvencionale.x Identifikon llojin e veshjes në varësi të motit.Kriteret e suksesit:x Vizato të paktën dy tipare të qiellit që tregojnë mot të ndryshëm.x Krahaso motin e ftohtë më atë të ngrohtë.x Jep shembuj veshjesh që përdoren, kur është ftohtë dhe kur është ngrohtë.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, tabak letre, laps i zi, ngjyra, pambuk, oriz, makarona. Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Matematikë, Edukatë figurative, Shoqëria dhe mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREDiskutimi nis me pyetjet: “Si jemi veshur sot? Pse jemi veshur kështu? Si është moti sot? Keni dëgjuar në televizor si do të jetë moti nesër?”