Page 5 - Demo
P. 5


                                    3HYRJEKonceptimi dhe ndërtimi i librit për mësuesin/enNJERIU DHE NATYRA 1Fokuesi kryesor i të mësuarit në fushën Shkencat e natyrës përmban bazën e të kuptuarit të botës përmes koncepteve në lëndën mësimore. Nxënësit/et, që në moshë të hershme, njihen me dukumentë shkencore si tërësi dhe ndikimin e tyre në funksionimin e shoqërisë dhe natyrës.Në klasën e parë nxënësit/et mësojnë për aspektet thelbësore të njohurive, metodave, proceseve dhe përdorimit të shkencës ata inkurajohen të kuptojnë se si shkenca mund të përdoret për të shpjeguar se çka ndodh rreth tyre dhe t`i analizojnë shkaktarët.Libri për mësuesin/en është i përbërë nga katër tematika, të cilat dalin nga rezultatet e të nxënit të fushës (RNF), me qëllim që të arrihen rezultatet e të nxënit të lëndës,sipas shkallës së parë të kurrikulës bërthamë të klasës përgatitore dhe arsimit fillor.Libri për mësuesin/en përmban kompetencat për shkallë dhe fushë, planin vjetor, planet dymujore dhe tremujore, planet ditore dhe dy teste vlerësuese për dy gjysmëvjetorë. Gjithashtu, ky libër përmban udhëzimet metodologjike, udhëzime për vlerësim, udhëzime për zbatimin e çështjeve ndërkurrikulare, udhëzime për materialet dhe burime mësimore, të cilat janë zbërthyer nga kurrikula bërthamë. Ky libër është punuar në harmoni të plotë me tekstin shkollor.Metodologjia dhe veprimtaria e punës së orëve mësimore janë dhënë me detaje për ta bërë më të lehtë punën e mësimdhënësit/es. Një përshkrim i tillë ndikon në orientimin e punës drejt realizimit të rezultateve të lëndës mësimore, si dhe për punë sa më kreative dhe motivuese për nxënësit/et e tyre. Gjatë orës mësimore synohet që nxënësit/et të arrijnë aftësi dhe shakthtësi, qëndrime dhe vlera, koncepte specifike të cilat janë parashikuar në kurrikullën bërthamë Në shtojcë janë hartuar dy teste përmbledhëse për nxënësit/et.Mësimdhënës të nderuar, suksese në punën tuaj! 
                                
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10