Page 60 - Demo
P. 60
Libër për mësuesin/en58PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema:Lëvizja, tingulli dhe dritaRezultati i të nxënit të temës:Tregon shembuj të gjendjes së qetësisë dhe të lëvizjes së trupave.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.3; II.1; II.4; III.2, 7; IV.3; V.2; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.4; 2.6;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Në parkun e lojëraveFjalët kyçe: trup, lëvizje, qëndrim, qetësi.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Tregon shembuj të gjendjes së qetësisë së trupave dhe të lëvizjes.x Demonstron gjendje të qetësisë dhe të lëvizjes.Kriteret e suksesit:x Trego nga një shembull të gjendjes së qetësisë së trupave dhe të lëvizjes.x Demonstro gjendje të qetësisë dhe të lëvizjes në lojë.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, lodra me rrota ose me kurdisje ose me bateri.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: Gjuhë shqipe, Edukatë fizike, Shkathtësi për jetë, Matematikë, Shoqëria dhe mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREBisedë me nxënësit/et:Ftohen nxënësit/et të tregojnë lodrat që kanë mbi tavolinë. Drejtohen pyetjet:A po lëvizin lodrat që keni mbi tavolinë?Po qëndrojnë në vend lodrat që keni?A mund t’i vendosni në lëvizje? Tregoni si.Tani ndalojini. A qëndruan në vend/në qetësi?Udhëzohen nxënësit/et të tregohen të kujdesshëm kur vendosin në lëvizje lodrat.Lojë: nxënësit/et luajnë me njëri-tjetrin për disa minuta, duke i vendosur në lëvizje dhe ndalur lodrat e tyre. Në mbarim të lojës theksohet së bashku me nxënësit/et se: