Page 19 - Demo
P. 19


                                    Njeriu dhe natyra 117PLANI DYMUJOR: NËNTOR-DHJETORFusha e kurrikulës: Shkencat e natyrësLënda mësimore: Njeriu dhe natyraKlasa: ITema/t mësimore: BOTA E GJALLËRezultatet e të nxënit për kompetencat që synohen të arrihen përmes shtjellimit të temës/ve:I. KOMPETENCA E KOMUNIKIMIT DHE E TË SHPREHURIT – KOMUNIKUES EFEKTIVI.3 Paraqet të paktën një mendim për një temë të caktuar gjatë diskutimit në grup, në kohëzgjatjen prej 3-5 minutash;1.4 Ritregon ngjarjen e një teksti të dëgjuar (nga mjetet auditive, audiovizuele apo nga mësimdhënësi/ja), përmbajtja e të cilit nuk përmban më shumë se një faqe tekst të shtypur.I.7 Përshkruan në forma të ndryshme të shprehjes mjedisin natyror dhe të krijuar nga njeriu, me të cilin rrethohet apo ndonjë ngjarje shoqërore dhe atë e prezanton para të tjerëve.II. KOMPETENCA E TË MENDUARIT – MENDIMTAR KREATIVII.1 Gjen veçoritë (në njërin nga aspektet: matematikore, të shkencave të natyrës apo të fushave të tjera) e një objekti, dukurie apo ngjarjeje të dhënë në detyrë, ndan dhe krahason më pas në grup gjetjet e veta.II.4 Krahason objektet, lëndët e ndryshme të paraqitura nga mësimdhënësi duke i klasifikuar ato sipas formave, madhësive, ngjyrave, përbërjes, vjetërsisë apo sipas ndonjë elementi tjetër, i përshkruan pozitat që i zënë në natyrë apo në shoqëri (në mjedisin që e rrethon) dhe tregon ndërvarësinë midis tyre. II.6 Gjen dhe ndan në grup veçoritë e përbashkëta dhe veçoritë dalluese ndërmjet gjallesave, ndërmjet ngjarjeve apo ndërmjet dukurive të njohura për të, shkruan për këto të paktën në një gjysmë faqeje të fletores (rreth 250 fjalë) apo i paraqet në njërën nga format shprehëse;III. KOMPETENCA E TË NXËNIT – NXËNËS I SUKSESHËMIII.1 Përzgjedh materialet/mjetet, si letrën, plastelinën, shkopinjtë, ngjyrat, numëratoren, etj., për kryerjen e një detyre të caktuar dhe arsyeton zgjedhjen që ka bërë.III.2 Ndjek udhëzimet e dhëna në libër apo në material tjetër për të realizuar një veprim/aktivitet/detyrë që kërkohet prej tij/saj.III.3 Parashtron pyetje dhe u përgjigjet pyetjeve për temën/problemin/detyrën e dhënë në njërën nga format e të shprehurit.III.4 Zgjidh në mënyrë të pavarur problemin, detyrën e dhënë dhe prezanton para të tjerëve mënyrat e mundshme të zgjidhjes.
                                
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23