Page 82 - Demo
P. 82


                                    Libër për mësuesin/en80PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa: ITema: Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan tokën dhe ujin si burime shumë të rëndësishme natyrore për jetën në mjedis.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3,7; II.4; IV.5; V.7; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 2.1,7;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: TokaFjalët kyçe: toka, perime, fruta, ushqim.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Numëron 3 produkte që marrim nga toka.x Përshkruan tri gjallesa që jetojnë në tokë.x Shpjego lidhshmërinë që ka toka më njeriun, bimët dhe kafshët.Kriteret e suksesit:x Përshkruaj dy produkte ushqimore që rriten në tokë.x Rendit 3 gjallesa që jetojnë vetëm në tokë (nuk fluturojnë ose jetojnë në ujë).x Diskuton për gjendjen e ndotjes së mjedisit në lagjen e vet.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: libri i nxënësit/es, bllok shënimesh, aparat fotografik (ose figura të ndryshme) etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Mjedisi dhe shoqëria, Matematikë, Gjuhë shqipe, Edukatë fizike, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREOra e mësimit fillon duke ftuar nxënësit/et të mendojnë për ushqimin, në mënyrë që t’u përgjigjen pyetjeve. - Nga vijnë ushqimet që hamë çdo ditë?- Nga vjen buka? Po domatet?- Por a ka gjëra të tjera që marrim nga toka? Rikujto gjallesat që kanë si mjedis jetësor tokën. Veprimtaria:Punoni me libër. Numëroni pemë frutore apo perime që ne hamë rregullisht. Vizato disa prej tyre.
                                
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86