Page 80 - Demo
P. 80


                                    Libër për mësuesin/en78PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:1. Vlerëson ajrin si burim natyror dhe element i domosdoshëm për jetën.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3,7; III.2; IV.5; V.7; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.2,3,6;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: AjriFjalët kyçe: ajër, frymëmarrje, frymënxjerrje, ndotës.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Numëron 3 ndotës të ajrit.x Përshkruan 2 mënyra të njohjes së ajrit të ndotur. Kriteret e suksesit:x Rendit tre ndotës të ajrit nga vendbanimi yt.x Trego të paktën një simptomë të sëmundjes së shkaktuar nga ajri i ndotur.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: libri i nxënësit/es, bllok shënimesh, aparat fotografik (ose figura të ndryshme) etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Matematika, Shoqëria dhe mjedisi, Edukata fizike, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREOra e mësimit fillon duke ftuar nxënësit/et të mendojnë për mjedisin, për ajrin si një element të rëndësishëm e më pas t’u përgjigjen pyetjeve.- Ku shkon ajri që ne thithim gjatë frymëmarrjes? A mundemi të jetojmë pa ajër?- Sa herë brenda një minute marrim frymë?- Kur ne marrim frymë afër një luleje, çfarë ndiejmë?- Çfarë ndodh kur ne thithim ajër të ndotur nga tymi i cigares? - A mund të jetojmë pa ajër? VeprimtariaPunoni me libër:Gjej burimet e ndotjes së ajrit në figurën e mëposhtme.- Sa janë ato? A ke vënë re burime të tilla pranë shtëpisë/lagjes sate?
                                
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84