Page 31 - Demo
P. 31


                                    Njeriu dhe natyra 129me radhë do të zgjedhin objektin dhe do ta ngrenë lart. U kërkon nxënësve: Tregoni objektin më të vogël që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin më të madh që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin më të lëmuar që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin më rëndë që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin më të lehtë që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin më të ashpër që keni mbi tavolinë. Tregoni objektin që shkëlqen më shumë nga ato që keni mbi tavolinë.Diskutim: Si arritët të dallonit cili objekt ishte më i madhi apo më i vogli? Çfarë i bëtë objektet?Nxiten nxënësit/et të dalin në përfundimin se i vëzhguan dhe i krahasuan të gjitha objektet dhe zgjodhën prej tyre. Diskutim: Si e dalluat objektin më të lëmuar? Çfarë provuat me objektet?Nxiten nxënësit/et të tregojnë se ata i prekën objektet dhe zgjodhën prej tyre.Ftohen nxënësit/et të plotësojnë rubrikën në libër. Zgjedhjet e nxënësve diskutohen së bashku në klasë. Plotësohet “Tabela e fjalëve” me fjalët kyçe që u përdorën gjatë përcaktimeve të objekteve.Zhvillohet veprimtaria: “Dallojmë objekte”.Orientohen nxënësit/et nëpërmjet shpjegimit të veprimtarisë në libër dhe demonstrimit të saj. Sqarohen nxënësit/et se për të bërë përshkrimin rreth objektit do të përdorin fjalët: i madh, i vogël, i rëndë, i lehtë, me shkëlqim, pa shkëlqim, i lëmuar, i ashpër. A mund të themi më shumë se një veti për një objekt?Dilet në përfundim se objekte të ndryshme kanë veti të ndryshme.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për dallimin e objekteve në mjedisin rrethues. Do të vlerësohen me gojë për aftësinë për të dalluar vetitë e sendeve e të objekteve.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse. Sipas dëshirës, nxënësit/et mund ta zhvillojnë veprimtari të ngjashme hetimi mbi objektet në ambiente të tjera.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE
                                
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35