Page 20 - Demo
P. 20
Libër për mësuesin/en18III.7 Identifikon njohuritë e veta që i ka e të cilat e ndihmojnë për të kryer një detyrë apo aktivitetet të caktuar dhe kërkon këshilla, informata gjatë hasjes së vështirësive.IV. KOMPETENCA PËR JETË, PËR PUNË DHE PËR MJEDIS – KONTRIBUES PRODUKTIVIV.2 Kontrollon mjetet/materialet dhe kohë që ka në dispozicion gjatë kryerjes së një detyre/aktiviteti (në klasë/shkollë apo jashtë saj).IV.4 Gjen të përbashkëtat dhe ndryshimet ndërmjet ndonjë aktiviteti që bëhet në shkollë me atë në shtëpi, i përshkruan në mënyrë individuale përmes njërës nga format e të shprehurit dhe më pas i diskuton në grup.IV.5 Identifikon burimet e nevojshme (materiale, mjetet ...etj.) dhe i përdor në mënyrë të drejtë për kryerjen e një detyre/aktiviteti në klasë, në shkollë, në mjedisin shtëpiak apo në lagje/komunitet.V. KOMPETENCA PERSONALE – INDIVID I SHËNDOSHËV.5 Bashkëpunon me të tjerët pavarësisht prejardhjes, aftësive dhe nevojave të veçanta për arritjen e një qëllimi të përbashkët në aktivitet në klasë/shkollë apo jashtë saj.V.7 Përkujdeset për mjedis të shëndoshë në rrethanat në të cilat realizon një aktivitet të caktuar duke i krijuar vetes kushte të përshtatshme të punës (ajrosje, shfrytëzim të dritës, shfrytëzim maksimal të hapësirës, mbajtje të pastërtisë, mbajtje të rregullt të sendeve që e rrethojnë etj.).VI. KOMPETENCA QYTETARE – QYTETAR I PËRGJEGJSHËMVI.2 Diskuton në grup dhe në bashkëpunim me antarët e grupit vendos rregullat e brendshme në gruup në klasë,si rregull të aktivitetit,mirësjelljes,pastërtisë etj.VI.6 Shpreh mendimin duke kërkuar paraprakisht leje nga grupi, respekton mendimin e secilit anëtar të grupit duke i dëgjuar në mënyrë aktive, vendos duke bashkëpunuar me të gjithë anëtarët për mënyrat që çojnë drejt përfundimit të një aktiviteti të caktuar.REZULTATET E TË NXËNIT TË FUSHËS “JETA DHE PUNA” PËR SHKALLËN 1:1.4 Dallon gjendjen e qetësisë nga gjendja e lëvizjes së trupave; përshkruan lloje të ndryshme të lëvizjes duke i vendosur në limëri me veprimin e forcave.1.5 Identifikon burimet e ndryshme të energjisë (duke përfshirë rolin e nxehtësisë së diellit për jetën në Tokë) për shfrytëzimin efikas të tyre për jetën e njeriut.2.2 Përdor të gjitha shqisat të ndara apo të kombinuara për të shpjeguar qeniet e gjalla, objektet dhe ndodhitë në mjedisin rreth tij.2.3 Kryen prova të thjeshta ku problemi, materialet dhe metoda përzgjidhen nga mësuesi/ja.2.4 Grupon dhe klasifikon objektet, sipas karakteristikave të vëzhgueshme (ngjyra, forma, madhësia, të ushqyerit).