Page 33 - Demo
P. 33


                                    Njeriu dhe natyra 131Zhvillohet veprimtaria: “Gjejmë materiale”.Nxënësit/et organizohen në grupe. Secilit grup i jepet për detyrë të gjejë nga një objekt me material: metal, argjilë, letër, qelq dhe tekstil. Këto objekte mund të vizatohen në fletoret e shënimeve. Nxënësit/et ndihmohen si gjatë dhënies së detyrës, ashtu edhe gjatë kërkimit të grupeve për materiale. Nis diskutimi për sendet e gjetura me secilin grup dhe me klasën, duke bërë pyetjet: Si duken? Çfarë ndien kur i prek? A dallon pjesë të vogla në to? Cilat materiale bien më shumë në sy? Përse?Duke parë figurën e librit, diskutohet rreth pjesëve të makinës dhe materialeve të përdorura në të. Dilet në përfundimin se objektet përbëhen nga materiale të ndryshme.Nëpërmjet demonstrimit të materialeve të ndryshme dhe “tabelës së fjalëve” nxënësit/et përcaktojnë llojet e ndryshme.VLERËSIMI I NXËNËSVE:Nxënësit/et vlerësohen për dallimin e materialeve në objekte të ndryshme. Vlerësohen gjatë veprimtarisë kërki more në gjetjen e materialeve dhe emërtimin e tyre.DETYRAT DHE PUNA E PAVARURPlotësohet fletorja e punës në faqen e njësisë përkatëse.REFLEKTIMI PËR RRJEDHËN E ORËS MËSIMORE
                                
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37