Page 42 - Demo
P. 42
Libër për mësuesin/en40PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema: Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan ndikimin e ngrohjes dhe të ftohjes në lëndë të ndryshme (çokollatë, ujë, akullore, vezë).Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I. 3; II.1, 4; III. 2; III. 7; VI. 6Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.1; 2. 3-4; ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Ngrohja dhe ftohjaFjalët kyçe: ngrohje, ftohje, temperaturë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Tregon ndikimin e ngrohjes në materiale të ndryshme.x Krahason ndikimin e ftohjes dhe ngrohjes në materiale të ndryshme. Kriteret e suksesit:x Identifiko ndikimin e ngrohjes në materiale të ndryshme x Analizo ndikimin e ftohjes në material.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, ushqime të ndryshme (çokollatë, gjalpë, bukë, makarona, domate), monedha, letër.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Shkathtësi për jetë, Matematikë, Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë fizike, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREBisedë: Nxënësve u paraqitet figura si në tekstin shkollor. Ftohen të tregojnë se çfarë shohin në të dhe u bëhen pyetjet, me qëllim që të dilet tek tema kryesore: Çfarë po gatuhet në kuzhinën e figurës? Cilat materiale do të ndryshojnë kur të nxehen? Keni parë kur gatuhet në shtëpi? Ju kujtohen materiale të cilat ndryshojnë gjatë gatimit? Përmendni një material që ndryshon gjatë gatimit. - Çfarë mund të thoni për materialet ushqimore që futim në frigorifer. Mund të tregoni një material që ndryshon kur ftohet?