Page 46 - Demo
P. 46


                                    Libër për mësuesin/en44PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallë Rezultati i të nxënit të temës:Tregon funksionin e pjesëve të trupit të tij/saj.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.5; II.1, 3; III.1, 2, 7; V.2;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1. 2, 3; 2. 1, 2;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Trupi ynëFjalë kyçe: trup, kokë, ballë, vetull, sy, faqe, gjuhë, qafë, vesh, hundë, gojë, shpatull, gjoks, bark, krah, dorë, gju, gisht, këmbë, shputë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Numëron 5 shqisat e trupit.x Liston 5 shqisat e trupitx Ndërlidh funksionin me shqisën për secilën nga 5 shqisatKriteret e suksesitx Listo së paku 4 shqisat e trupit të njeriut, duke plotësuar fotografinë në libër.x Komento ndërlidhjen e së paku një veprimi duke iu referuar shqisës se caktuar.x Zbato së paku një veprimtari ku i vë në funksion shqisat, duke punuar ne grup.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore:Libri i nxënësit/es, kuti e vogël, mjete të vogla, si: prerëse lapsash, gomë, lodra të vogla, shkumës etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Matematikë, Edukatë fizike, Shoqëria dhe mjedisi.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËSMËSIMOREFillimi i orës mësimore:Fton nxënësit/et/et të mendojnë për trupin e tyre. Bën pyetjet në vijim: A mund të emërtoni pjesët e trupit? Cilat pjesë të trupit i kemi dyshe? Me cilat pjesë ecim? Me çfarë pjese të trupit kapim gjërat e ndryshme? Si mund ta dallojmë kripën nga sheqeri?Pas kësaj, nxënësve/eve u kërkohet të gjejnë pjesët e përmendura në ilustrimin e paplotësuar në libër dhe të plotësojnë pjesën e mbetur. Detyra është individuale. Pasi nxënësit/et/et të kenë përfunduar, mësuesi/ja kontrollon dhe ndihmon ndonjë nxënës/e i cili/e cila nuk ka arritur të përfundojë.
                                
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50