Page 88 - Demo
P. 88
Libër për mësuesin/en86PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:1Tema:Toka, mjedisi dhe gjithësiaRezultati i të nxënit të temës:Tregon rrugët përmes të cilave mund të ndikohet në cilësinë e ajrit, tokës dhe ujit, dhe ndërmerr veprime të dobishme që promovojnë mjedis të pastër.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I. 3, 7; II. 8; III. 1, 2, 3; IV. 1, 3; V. 4;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1. 3, 6, 7; 2. 1, 5;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Sa kam përparuar në këtë temë mësimore?Fjalët kyçe: mbeturina, mjedis i pastër, natyrë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Identifikon veprimet e dobishme për të pasur ajër të pastër.x Identifikon veprimet e dobishme për të pasur ujë dhe tokë të pastër.x Bën dallimin midis mjedisit të pastër dhe atij të ndotur.Kriteret e suksesit:x Jep shembuj për të pasur ajër të pastër (mbjellja e luleve).x Vepro konkretisht në mjedisin e klasës (hedhja e mbeturinave në koshin e klasës).x Vizato një mjedis të pastër dhe një mjedis të ndotur, duke përdorur ngjyrat.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es bllok shënimesh, laps i zi, lapsa me ngjyra.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore: MjedisiPËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREPunë në grupe: Nxënësit/et i ndajmë në grupe. Secilit grup i japim letra-tabakë me ngjyra të ndryshme. Nëpërmjet tyre i identifikojmë:• letra me ngjyrë jeshile - Grupi i mbrojtjes së mjedisit; letra me ngjyrë gri - Grupi i mbrojtjes së ajrit;• letra me ngjyrë kafe - Grupi i mbrojtjes së tokës;• letra me ngjyrë të bardhë - Grupi i mbrojtjes së ujit.Secili prej grupeve nëpërmjet shprehjeve të lira, si: thënie, fjalë, vizatim e japin mendimet e tyre për mbrojtjen e mjedisit.