Page 36 - Demo
P. 36
Libër për mësuesin/en34PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema:Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan vetitë fizike të materialeve të jetës së përditshme (fleksibiliteti, transparenca, fortësia, vetia magnetike).Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; II.1,4; III.2,7; VI.6.Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.1; 2.4;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Vetitë e materialeveFjalët kyçe: veti, i fortë, i përkulshëm, i tejdukshëm, magnetik.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:• Përshkruan vetitë fizike të materialeve të objekteve të ndryshme.• Tregon raste të përdorimit të materialeve bazuar në vetitë e tyre.Kriteret e suksesit:• Përshkruaj vetitë fizike të një materiali.• Trego të paktën një rast të përdorimit të një materiali bazuar në vetitë e tij.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimoreLibri i nxënësit/es, magnet, kapëse letrash, vizore, fletore, monedhë.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Edukatë figurative, Shkathtësi për jetë.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREDiskutim:Ftohen nxënësit/et të tregojnë mbi figurën që u paraqitet (figura e paraqitur edhe në tekstin shkollor). Drejtohen pyetjet: Prej çfarë materialesh janë të përbëra objektet e paraqitura në figurë? A janë këto materiale të forta? Po të përkulshme? Po të tejdukshme? A mund të shikosh përmes tyre? Si mendoni, pse materialet dru dhe gur përdoren në ndërtim? Sqarohen nxënësit/et se: “i fortë, i përkulshëm, i tejdukshëm” janë veti të materialeve.