Page 52 - Demo
P. 52


                                    Libër për mësuesin/en50PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa: ITema: Bota e gjallëRezultati i të nxënit të temës:Identifikon ngjashmëri dhe dallime mes bimëve dhe kafshëve.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I. 3, 4; II.1,4,6; III. 2, 3, 6.Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1. 2, 4, 6; 2. 2;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Bimët dhe kafshët janë gjallesaFjalët kyçe: gjallesa, bimë, rrënjë, lule, gjethe, frutë, fara, kërcell, kafshë, lëviz.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Tregon nevojat jetësore të qenieve të gjalla.x Numëron 2 dallime ndërmjet bimëve dhe kafshëve.x Përshkruan kafshën dhe bimën e preferuar.Kriteret e suksesit:x Klasifiko kafshët sipas mjedisit ku jeton.x Identifiko pjesët kryesore të bimëve.x Listo tri dallime ndërmjet bimëve dhe kafshëve.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, ilustrime të prera, letër etj.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Metematikë, Shkencat e natyrës, Shoqeria dhe mjedisi, Artet (edukatë figurative).PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREFillimi i orës mësimore:Që të rriten, bimët dhe kafshët kanë nevojë për ushqim dhe ujë.  Nxënësve u kërkohet të mendojnë se cilat janë nevojat kryesore të bimëve?  Ku rriten ato?  Çfarë ngjyre kanë?Pas kësaj mësuesi/ja kërkon nga nxënësit/et të mendojnë për një kafshë dhe për nevojat e cilësitë dalluese të saj.
                                
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56