Page 42 - Demo
P. 42


                                    Libër për mësuesin/en40PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës: IKlasa:ITema: Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Përshkruan ndikimin e ngrohjes dhe të ftohjes në lëndë të ndryshme (çokollatë, ujë, akullore, vezë).Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I. 3; II.1, 4; III. 2; III. 7; VI. 6Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara):1.1; 2. 3-4; ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Ngrohja dhe ftohjaFjalët kyçe: ngrohje, ftohje, temperaturë.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimorex Tregon ndikimin e ngrohjes në materiale të ndryshme.x Krahason ndikimin e ftohjes dhe ngrohjes në materiale të ndryshme. Kriteret e suksesit:x Identifiko ndikimin e ngrohjes në materiale të ndryshme x Analizo ndikimin e ftohjes në material.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, ushqime të ndryshme (çokollatë, gjalpë, bukë, makarona, domate), monedha, letër.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Shkathtësi për jetë, Matematikë, Shoqëria dhe mjedisi, Edukatë fizike, Edukatë figurative.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREBisedë: Nxënësve u paraqitet figura si në tekstin shkollor. Ftohen të tregojnë se çfarë shohin në të dhe u bëhen pyetjet, me qëllim që të dilet tek tema kryesore: Çfarë po gatuhet në kuzhinën e figurës? Cilat materiale do të ndryshojnë kur të nxehen? Keni parë kur gatuhet në shtëpi? Ju kujtohen materiale të cilat ndryshojnë gjatë gatimit? Përmendni një material që ndryshon gjatë gatimit. - Çfarë mund të thoni për materialet ushqimore që futim në frigorifer. Mund të tregoni një material që ndryshon kur ftohet?
                                
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46