Page 64 - Demo
P. 64


                                    Libër për mësuesin/en62PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare:Shkencat e natyrësLënda:Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa: ITema:Lëvizjet, tingulli dhe dritaRezultati i të nxënit të temës: Emërton burime të dritës që i njeh nga përditshmëria.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara): I.3; III.1,2,3; VI.2.Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.5; 2.5;ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Burime driteFjalët kyçe: burime drite, diell.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore: x Emërton burime natyrore dhe artificiale të dritës.x Krahason burimet natyrore me ato artificiale.Kriteret e suksesit:x Trego të paktën një burim drite.x Analizon rendësinë e dritës natyrore dhe asaj artificialeBurimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore: Libri i nxënësit/es, burime drite të ndryshme.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Edukatë fizike, Shkathtësi për jetë, Mjedisi dhe shëndeti.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREBisedë me nxënësit/et:Mësuesja fik dritën dhe pret reagimin e nxënësve.Kujdes, nëse ka fëmijë që kanë frikë nga errësira. (Ata mund të parapërgatiten dhe mbahen për dore nga mësuesja, ose të qëndrojnë të shoqëruar në një ambient tjetër të ndriçuar gjatë kohës që zhvillohet veprimtaria.) Ftohen nxënësit/et të tregojnë si duhet vepruar për të pasur përsëri një klasë të ndriçuar; nëse klasa është e ndriçuar kjo provë mund të bëhet me mbylljen e perdeve të klasës).- Pse duhet ndezur drita? - Çfarë ndodh me ndezjen e dritës?
                                
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68