Page 34 - Demo
P. 34


                                    Libër për mësuesin/en32PLANIFIKIMI I ORËS MËSIMOREASPEKTET E PËRGJITHSHME TË PLANIT TË ORËS MËSIMOREFusha kurrikulare: Shkencat e natyrësLënda: Njeriu dhe natyraShkalla e kurrikulës:IKlasa:ITema:Materialet, objektet dhe shndërrimet e tyreRezultati i të nxënit të temës:Emërton qartë materiale me origjinë natyrore dhe të prodhuara nga njeriu.Rezultatet e të nxënit për kompetencat kryesore të shkallës (të synuara):I.3; II.1; II.4; III.2,7; VI.6;Rezultatet e fushës së kurrikulës (të synuara): 1.1; 2. 3-4;Vrojton, përshkruan dhe krahason materialet sipas origjinës, përbërjes, vetive, madhësisë, formës, shndërrimeve dhe përdorimit në jetën e përditshme.ASPEKTET SPECIFIKE TË PLANIT TË ORËS MËSIMORENjësia mësimore: Materiale të ndryshmeFjalët kyçe: materiale natyrore, materiale të prodhuara nga njeriu.Rezultati/et e të nxënit për orë mësimore:x Dallon materialet natyrore nga materialet e prodhuara nga njeriu.x Emërton materialet natyrore dhe materialet e prodhuara nga njeriu.Kriteret e suksesit:x Krahaso një material natyror nga një material i prodhuar nga njeriu.x Emërto një material natyror dhe një material të prodhuar nga njeriu.Burimet, mjetet e konkretizimit dhe materialet mësimore Libri i nxënësit/es, një copë dru, një gur, një objektxham dhe një objekt plastikë, fletore për të mbajtur shënime.Lidhja me lëndët e tjera mësimore dhe/apo me çështjet ndërkurrikulare dhe situata jetësore:Gjuhë shqipe, Matematikë, Shkathtësi për jetë, Arsimi për zhvillim të qëndrueshëm.PËRSHKRIMI I METODOLOGJISË DHE VEPRIMTARIVE TË PUNËS ME NXËNËS GJATË ORËS MËSIMOREMateriale natyrore Materiale të prodhuara nga njeriuDISKUTIM:Përpara nxënësve vendosen një copë dru, një gur, një objekt prej xhami dhe një objekt plastik. Pyeten nxënësit/et: Çfarë mund të thoni për këto 4 sende? A përbëhen nga i njëjti material?
                                
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38