Page 69 - Demo
P. 69
Shumëzimi 8 dhe pjesëtimiFjalë kyçeshumëzoj, herë, pjesëtoj,ndaj, grupe me nga dy, me nga tre etj., grupe të barabarta, rreshtim,shtyllë, rreshtPër ju mësues dhe prindër Vështrim i përgjithshëmDeri tani kemi trajtuar numërimin, mbledhjen dhe zbritjen. Në këtë kre, nxënësit do të njihen me konceptin e shumëzimit dhe të pjesëtimit. Metoda më e mirë për t’u mësuar faktet e shumëzimit dhe pjesëtimit është me anë të theksimit të modeleve me rregullsi numerike, si ato të trajtuara në kreun e mëparshëm. Në këtë kre, nxënësit gjithashtu do të kuptojnë marrëdhënien ndërmjet shumëzimit dhe pjesëtimit. Nëse dihen faktet e shumëzimit, dihen gjithashtu edhe faktet e pjesëtimit si, për shembull:Nga 4 × 5 = 20, dimë që 20 : 5 = 4 dhe 20 : 4 = 5Një hap i rëndësishëm është edhe të kuptuarit e shumëzimit si mbledhje e përsëritur.4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 20 dhe 5 × 4 = 20Pjesëtimi do të kryhet me anë të ndarjes dhe grupimit.Si mund të ndihmohen nxënësitNxitini nxënësit të dallojnë modelet në sende të ndryshme, si për shembull, te zari (6 pikat mund t’i shikojmë si 3 grupe me nga 2 ose 2 grupe me nga 3).• Vazhdoni të përdorni katrorin me 100 numra për të kryer numërime të ndryshme.• Kërkoni modele me rreshtime në jetën e përditshme, për shembull, kjo kuti vezësh tregon 6 × 2 = 12 dhe 2 × 6 = 12 si dhe 12 : 2 = 6 dhe 12 : 6 = 2.67