Page 7 - Demo
P. 7


                                    Fjalë kyçezero, një, dy, tre, katër,…. …tetëmbëdhjetë, nëntëmbëdhjetë, njëzet, më shumë se, më pak se, numëroj në rritje, numëroj në zbritjePër ju mësues dhe prindër Vështrim i përgjithshëmNë këtë kre, nxënësit njihen me numrat dhe sistemin e numërimit, që bazohen te:• numërimi me zë dhe njohja me fjalorin bazë për numrat dhe numërimin (si fillim, do të përqendrohemi te numrat deri në 20);• dallimi i rregullsive numerike, gjatë numërimit me zë;• leximi i numrave në kontekste të ndryshme;• shkrimi i numrave.Si mund të ndihmohen nxënësit• Vendosni një bosht numerik 0-20 në murin e shtëpisë ose në murin e klasës përballë nxënësve dhe numëroni së bashku me ta.• Numëroni objekte nga më të ndryshmet. Filloni gjithmonë me numrin një, në mënyrë që nxënësit të kuptojnë se numërimi kryhet gjithmonë në të njëjtën renditje.• Kur numëroni një sasi objektesh, theksoni numrin e fundit, në mënyrë që nxënësit të kuptojnë se pikërisht ai numër tregon se sa objekte janë.• Ndërsa numëroni, prekini objektet që nxënësit të kuptojnë se numërimi kryhet një nga një, pra secili objekt numërohet vetëm një herë.Pasi nxënësit të mësojnë numërimin sipas rendit rritës, është e dobishme që të mësojnë numërimin edhe në rendin zbritës (mbrapsht). Ky veprim do t’i ndihmojë ata të kuptojnë rregullsinë dhe, më vonë, veprimin e zbritjes.Numrat dhe 1 numërimi5
                                
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11